המערכת המשומנת של 'יש עתיד' רוכבת על משבר הרכבת

    "זה פשוט חוסר אחריות משווע. אם מחבל נכנס לאתר של לפיד, וכותב שהוא רוצה להסיע חייל, הם בודקים כל בן אדם? מי מציע את הטרמפ? מה הרקע הפלילי שלו? אנשים יכולים לחטוף חיילים דרך האתר שלו"
    ישראל פריי 5 Comment on המערכת המשומנת של 'יש עתיד' רוכבת על משבר הרכבת

    לא היה בכך כל ספק. האופוזיציה תעשה הכל למנף את משבר הרכבת, ולהציגו ככאוס תחבורתי שנגרם בשל הכניעה לחרדים • ההפגנות הספק-סוערות, הכותרות הציניות, וגם: האם מערך הטרמפים שהוקם, כלל לא חוקי?

    "זה פשוט חוסר אחריות משווע. אם מחבל נכנס לאתר של לפיד, וכותב שהוא רוצה להסיע חייל, הם בודקים כל בן אדם? מי מציע את הטרמפ? מה הרקע הפלילי שלו? אנשים יכולים לחטוף חיילים דרך האתר שלו"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו להורות על הפסקת עבודות הרכבת בשבת, גרמו להעברתן ליום ראשון, דבר המשבית את פעילות הרכבת ביום העמוס ביותר שלה.

    את מצוקת הנוסעים, מנצלים היטב מפלגות האופוזיציה, בכדי לנגח את ראש הממשלה, להציגו כנסחט, וכמי שאינו רואה את טובת הציבור נגד עיניו. השיטה: העלאת מצוקת הנוסעים, שימוש רב בתיאור החיילים – העושים את דרכם בתחילת השבוע לבסיסים הצבאיים – הנמצאים בחוסר אונים, ותיאור מוגזם של האנרכיה בדרכים.

    הגדילה לעשות סיעת 'יש עתיד', שהקימה אמש מערך מסודר לתלפיות ומיוחצ"ן לתפארת, של שרותי הסעה לחיילים. כישורי הארגון של המפלגה הוכיחו את עצמם פעם נוספת, כשתוך שעות ספורות יצאו הודעות לעיתונות, הוקם עמוד פייסבוק המשדך בין חיילים וקשישים הזקוקים להסעה, לבין בעלי רכבים המתנדבים לשאתם.

    תחת הכותרת "אין רכבות? בואו נעזור לחיילות ולחיילים שלנו להגיע לבסיס", קורא יאיר לפיד לציבור: "היכנסו. השאירו את הפרטים שלכם. ואנחנו כבר נחבר בין מי שמתנדב/ת להסיע למי שצריך/ה הסעה. כמובן שגם קשישים שצריכים הסעה מוזמנים להשאיר פרטים ונסייע להם".

    אלא שגורם צבאי אמר אמש לאתר 'סרוגים' כי מדובר במהלך בלתי אחראי מצד יאיר לפיד ומפלגתו: "זה פשוט חוסר אחריות משווע. אם מחבל נכנס לאתר של לפיד, וכותב שהוא רוצה להסיע חייל, הם בודקים כל בן אדם? מי מציע את הטרמפ? מה הרקע הפלילי שלו? אנשים יכולים לחטוף חיילים דרך האתר שלו. אסור לחייל לעלות על טרמפים, ולכן אסור להם גם לנסוע במערך הטרמפים של יש עתיד".

    עוד אמר הגורם הצבאי ל'סרוגים': "גם אם זה לא טרמפ, הרמטכ"ל וראש אכ"א הוציאו לאחרונה הוראות מאוד חמורות בנושא תרומות לצה"ל. ומי שמארגן הסעה לצה"ל – זה חייב להיות בתיאום עם צה"ל, מי שמארגן הסעות כאלה לחיילים, זה עבירה פלילית על פקודות הצבא".

    יצוין כי למרות השינויים התחבורתיים, לא נרשמו כיום עומסים חריגים, ואף בתחנות ההיסעים, הכל עבר כתקנו. דובר אגד מסר לפני שעה קלה: ״נכון לשעה זו אין חייל אחד ברחבי הארץ שממתין להסעה. אגד העמיד הבוקר למעלה מ 140 אוטובוסים נוספים בין היתר באמצעות חברת הבת אגד הסעים, כדי לסייע במשבר שנוצר. בקווי תל אביב חיפה התווספו כ 70 אוטובוסים ונרשם גידול של כ 600% במספר הנוסעים בקו".

    לדבריו, "בשעה זו מתחמי הסעת החיילים בחוף כרמל ריקים מחיילים. בתחנת חוף כרמל בתמחת ובמסוף ארלוזורוב אין עיכובים בתנועת הנוסעים".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      לא נורא גם זה יעבור מנסים לרכוב עלינו בכל צד אפשרי אבל ה' איתנו

    2. 4

      אין הקב"ה מקפח שכר כל בריאה ובריאה, טוב לצדיק וטוב לשכנו, ביבי אשריך!!

    3. 2

      תאמינו לי ביבי יותר גרוע מהם